placeholder
HU EN
mobile
Bejelentkezés
GreenGo Login
belépés
Elfelejtett jelszó
Még nem vagy tag? Regisztrálj!

Videók

Így szedj fel!
Könnyen megnyílok előtted!
Végeztünk?
Itt megvárlak!

Általános

Mi az az e-carsharing?

Az autóbérlés gyors és rugalmas formája. Olyan, mint ha saját autód lenne, azonban a fenntartás, tulajdonlás költségeivel nem kell foglalkoznod. A GreenGo egy újszerű, hazai fejlesztés, amely külföldi példákból inspirálódott. Az autókat egy okostelefonnal (iOS vagy Android), percalapú elszámolás mellett bérelheted és a szolgáltatási területen belül bárhol lezárhatod.

Miért elektromos autókkal?

Szívügyünk az élhető Belváros, ezért szeretnénk a GreenGoval jó példát szolgáltatva népszerűsíteni az elektromos autózást. A praktikus felhasználás mellett a környezettudatosság és a zöldebb jövő is fontos számunkra, ezért bízunk abban, hogy autóink többek lesznek egyszerű közlekedési eszköznél.

Miben különbözik a GreenGo egy autókölcsönzőtől?

A GreenGo szinte mindenben eltér a hagyományos autókölcsönzéstől:
  • Percalapú bérlés
  • Okostelefonnal bérelhető autók
  • Minden folyamat online intézhető – kivéve a személyes szerződéskötést 
  • Szolgáltatási területen belül bárhol elérhető – nincs konkrét telephely ahol felveszed, leteszed az autót

Hogyan regisztrálhatok?

A weboldalon keresztül tudod elkezdeni a regisztrációt, amihez egy évnél idősebb jogosítvány kell és egy személyazonosító okmányra van szükség. Miután megadtál minden kért adatot a jogosítványoddal és megadott okmányoddal várunk az ügyfélszolgálatunkon. Ez az egyszeri személyes találkozó szükséges ahhoz, hogy leellenőrizhessük az adataidat, igazolványaidat, szerződést kössünk és bemutassuk neked, hogyan tudod igénybe venni a szolgáltatásunkat.

Van lehetőség cégként regisztrálni?

Természetesen. Az Alap díjcsomagunk érhető el cégek számára, azzal a különbséggel, hogy akár több felhasználó is használhatja a céges hozzáféréssel. Fontos, hogy a céges előfizetés mellett az egyes felhasználóknak kell magánszemélyként is regisztrálniuk és szerződniük is! Az egyes felhasználók a bankkártya megadásnál a saját kártyájukat kell megadniuk, nem a cégeset, mert a számla a magánszemélyre fog szólni! Ha többet szeretnél megtudni, írj nekünk!

Ki használhatja?

Ahogy a szlogenünk is szól: Enyém, Tiéd, Miénk! A regisztrációhoz egyetlen feltétele, hogy legalább egy éves, érvényes jogosítvánnyal, személyi igazolvánnyal vagy útlevéllel és bankkártyával rendelkezz.

Hogyan fizethetek?

A szolgáltatás díjai mindig a nap befejeztével kerülnek terhelésre, és erről e-számlát kapsz. A számlát a regisztráció során megadott bankkártyával automatikusan kiegyenlíted.

Használat

Mik azok a bónuszpercek?

A bónuszperceket a bérléseid során tudod felhasználni a bérlési percek és így a díj csökkentésére. Ha az email címed megerősítésétől számított 14 napon belül aláírod a szerződést 30 bónusz percet adunk, ha ajánlasz minket az applikáción keresztül és beregisztrál az általad meghívott, akkor minden sikeres meghívás után 15 bónusz percet kapsz. Amikor felhasználod, akkor elsőként a vezetési percekből írjuk jóvá, illetve ha több bónuszt használsz, mint amennyit vezettél, akkor utána a parkolási percekből vonjuk le a maradékot.
Figyelj arra, hogy az ajánlással szerzett bónuszpercek a megszerzésüket követő 3. naptári hónap végén lejárnak!
Például az összes március során szerzett bónuszperced egységesen június 30-án járnak le, az áprilisban szerzettek július 31-én!

Szállíthatok-e állatot az autókban?

Nem. Sajnos a kedvencedet nem szállíthatod GreenGoval, mivel közösen használjuk őket és másokat ez zavarhat, pl. allergiások lehetnek rá.

Lehet-e enni, inni vagy dohányozni az autókban?

Nem. Az evés-ivást és a dohányzást mellőzd a GreenGo autókban, mivel annak nyomai másokat zavarhatnak. Kérjük jelentsd, ha ilyet tapasztalsz, hogy mihamarabb elvihessük kitakarítani az autót, aminek a költségeit az előző felhasználót terhelik! Ezért fontos neked is jelentened, ha így találod az autót, hogy véletlenül se téged terheljünk a takarítás költségeivel.

Hol és hogyan találok szabad autókat?

Az éppen elérhető autóinkat a weboldalunkon, vagy a GreenGo applikációba belépve láthatod – ehhez regisztráció szükséges. Ezeken a felületeken nem csak a szabad járművek számáról és pontos helyéről kaphatsz felvilágosítást, hanem azok töltöttségét is láthatod, és egy gombnyomással le is foglalhatod őket.
Nézd meg az Így szedj fel videónkat, ahol röviden bemutatjuk, hogyan tudod megtalálni, lefoglalni az autóinkat!

Mi az a foglalás?

A foglalás egy ingyenes lehetőség, amivel 30 perccel előre lefoglalhatod a kiválasztott autót, hogy más ne vigye el, és biztosan a tied legyen. Ezt csak akkor használd, ha tudod hogy ki fogod bérelni és oda is érsz 30 percen belül, mert ha lemondod a foglalást vagy nem érsz oda időben, akkor 4 órán keresztül nem fogsz tudni foglalni másik autót. Ez a korlátozás csak a foglalásra vonatkozik, természetesen bérelni ettől függetlenül is tudsz majd GreenGot!
Nézd meg az Így szedj fel videónkat, ahol röviden bemutatjuk, hogyan tudod megtalálni, lefoglalni az autóinkat!

Nem találom az autót, mit tegyek?

Az autók helyzetét mutató GPS koordináták nem mindig pontosak, városon belül tévedhetnek pár tíz métert, ezért lehet hogy a GreenGo autót a következő sarkon találod.

Kötelező értékelnem az autót a bérlések elején?

Igen! A bérlés alatt a te felelősséged az autó állapota és az értékeléssel történik az átadás-átvétel. Ha te nem jelentesz egy sérülést vagy takarítanivalót a beltérben és a következő bérlő viszont igen, akkor az olyan mintha te tetted volna!

Letettem az autót és a következő bérlő sérülést jelentett be, de nem én voltam. Mi történik ilyenkor?

Két ilyen eset lehetséges. Ha a bérlésed után sérül meg az autó és következő bérlő jelenti, akkor kikérjük a köztéri kamerák felvételeit. Ha nem a bérlésed után keletkezett és te nem jelentetted le a sérülést, akkor ez sajnos a te felelősséged, annak ellenére, hogy nem te okoztad! Ezért fontos, hogy körbejárd az autót mielőtt megkezded a bérlést és jelentsd be fotóval, ha találsz valamit!

Kinyitottam, de nem tudom elindítani az autót, mit tegyek?

A váltó legyen P állásban és ha tudod a PIN kódod, vedd ki a kulcsot, tedd vissza, fordítsd el újra gyújtásig és írd be a PIN kódod. Ne feledd, hogy a kódod után a # gombot is meg kell nyomnod! Ha hármat csipogott a billentyűzet, akkor ezután a féken állva forgasd tovább a kulcsot, amire elindul a motor, amit egy Ready felirat jelez a műszerfalon.
Nézd meg az Megnyílok előtted videónkat, ahol röviden bemutatjuk, hogyan tudod elindítani az autóinkat! Ha tudod a PIN kódodat, de mégsem sikerült elindítanod, akkor hívj minket a +36 1 885 2015 számon!

Amennyiben nem tudod megadni a PIN kódod, akkor zárd le az autót és fáradj be ügyfélszolgálatunkra személyesen, ahol beállíthatsz egy újat.

Hol használhatom a GreenGot? Akár Budapesten kívül is?

A GreenGoval Pest megyén belül bárhova elmehetsz és minden autó rendelkezik érvényes megyei matricával. Ha hosszabb távot tervezel menni, akkor vedd figyelembe az autó töltöttségét, vagy gondoskodj a töltésről, viszont az ehhez szükséges kábelről is Neked kell gondoskodnod. Figyelj arra, hogy legyen annyi töltés az autóban, hogy visszaérj a szolgáltatási területre, mert csak ezen belül tudod lezárni a bérlésedet! És ne feledd, az autót legalább 10% töltöttséggel kell lezárnod!
Nézd meg az Könnyen megnyílok előtted videónkat, ahol röviden bemutatjuk, hogyan tudod elindítani, használni az autóinkat!

Haladhatok a GreenGoval a buszsávban?

Sajnos nem, a buszsávot meg kell hagynunk azoknak a közösségi közlekedés egyéb formáinak.

Mi a teendő, ha meg kell állnom valahol (pl. bevásárláskor az üzletnél) és utána tovább szeretném használni az autót?

Ha beugrasz a boltba, vagy sietsz tovább és tudod, hogy rövidesen újra szükséged lesz autóra, akkor lehet jobb, jobb ha csak parkolsz. Ha lezárod a bérlésed, könnyen lehet pár perc múlva más lefoglalja, elviszi az autót és mire neked újra szükséged lenne rá, már nincs autó a környéken. Ezért találtuk ki a parkoltatást, egy sokkal kedvezőbb percdíj mellett marad a használatodban az autó. Ehhez csak annyit kell tenned, hogy behúzod a kéziféket, lekapcsolod a fényszórót és a kulcson található központi zár gombjával bezárod az autót. Nézd meg az Itt megvárlak videót, ahol bemutatjuk hogyan működik a parkoltatás!

Mi a maximum bérlési idő?

A bérlési idő maximum 72 óra lehet. Ha hosszabb időre bérled az autókat, akkor naponta (éjféltől éjfélig) maximum 19500 Ft bérleti díjat vonunk le Tőled.

Hol és hogyan fejezhetem be az utam?

A GreenGo utad végeztével a szolgáltatási területen belül, közterületen, szabályosan parkolva bárhol le tudod zárni az autót, és nem kell a parkolási díjakkal foglalkoznod. Figyelj arra, hogy olyan helyen hagyd az autót, ahol a következő 7 napban szabályosan lehet állni – rakodási terület, időszakos tiltásokat is nézzed! A szolgáltatási területen kívül nem tudod bérlésed lezárni.

Nem sikerül lezárnom a bérlést, mit tegyek?

A szélvédő sarkában található kijelzőn meg fog jelenni mi a probléma, de a következőkre kell odafigyelned:
  • legyen behúzva a kézifék;
  • a váltó P állásban legyen;
  • legyen lekapcsolva a tompított fényszóró;
  • a kulcs legyen a kesztyűtartóban a helyén – égjen a zöld LED;
  • az ablakok legyenek felhúzva.
Ha ezek mind rendben vannak és mégsem sikerül lezárnod a bérlést, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 885 2015 számon és segítünk!

Mi a teendő, ha elakadok egy GreenGo-val?

Ha problémád akad bérlés indításával, lezárásával, keresd telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 885 2015 számon!

Mi a teendő baleset esetén?

Reméljük nem fog ilyen történni, de ha mégis:
  • hívj rendőrt!
  • hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 885 2015 számon, és kimegyünk a helyszínre segíteni neked!
  • ne állj el az autóval, mert lehet emiatt nem tudják majd megállapítani a baleset felelősét!
Ha te voltál a baleset okozója és elismered a felelősségedet, akkor elegendő csak minket hívni, hogy átvegyük tőled az autót!

Egyéb

Nekem kell töltenem az autót?

Nem, mi töltjük folyamatosan az autókat. Neked csak arra kell odafigyelned, hogy az utadhoz, illetve ahhoz, hogy a bérlésed lezárásakor az applikáció szerint 10% töltöttség legyen.

Milyen biztosítás van az autókon?

A GreenGo autóin kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás és CASCO biztosítás is van. Abban az esetben, ha az autóban keletkezett kárt te okoztad, akkor ki kell fizetned az önrészt. Az önrész mértéke üvegkár esetén 20%, egyéb kár esetén 100.000 Ft vagy a kárösszeg 10%-a, de nem haladja meg a kár mértékét. Azaz ha a kár 100.000 Ft alatt van, akkor az adminisztrációs díjakon kívül csak a kár értékét kell kifizetned.

Mi a teendő, ha az autó állapota miatt nem szeretném/tudom vezetni (pl. koszos, megrongálódott)?

Ilyen esetben megkérünk, hogy mindenképpen jelezd az applikáción keresztül, illetve írj nekünk emailt, mi pedig igyekszünk gyorsan megoldást találni a problémádra.

Elfelejtettem a PIN kódomat, mit tegyek?

Keresd fel ügyfélszolgálatunkat személyesen, hogy új kódot állíthassunk be!

Nem tudom elforgatni a kulcsot, mit tegyek?

Ha nem tudod egyáltalán elforgatni a kulcsot, akkor a kormányzár bekapcsolt, amit úgy tudsz kinyitni, hogy a kulcs tekerése közben a kormányt is megmozgatod kicsit.

Többször is rossz PIN-t adtam meg, mit tegyek?

Ha tudod a PIN kódod, vedd ki a kulcsot, tedd vissza, fordítsd el újra gyújtásig és írd be a helyes kódot. Ne feledd, hogy a kód után a # gombot is meg kell nyomnod! Ilyen esetekben fel fogunk hívni, hogy azonosíthassunk, amihez szükséged lesz a jogosítványod számára és a PIN kódodra. Ha nem nem érünk el telefonon, akkor villogtatjuk az autó lámpáit és megszólal a sziréna, hogy felhívjuk a figyelmedet. Ha ekkor sem veszed fel a telefont, akkor letiltjuk az autót, hiszen nem vagyunk biztosak benne, hogy te vezeted.
Amennyiben nem tudod a PIN kódod, fáradj be ügyfélszolgálatunkra, ahol beállíthatsz egy újat.

Hogyan válthatok díjcsomagot?

Bármikor jelezheted nekünk emailben, ha díjcsomagot szeretnél váltani, de hogy mikor tudunk áttenni a másik díjcsomagba függ attól, van-e havidíj a jelenlegi csomagodban. Ha van havidíj, akkor a számlafordulóval fogjuk átváltani az új csomagra, hiszen arra a hónapra már kifizetted a havidíjat; ha nincsen havidíj, akkor nem kell megvárni a számlafordulót.

Szüneteltethetem a GreenGo tagságomat?

Természetesen van lehetőséged a szolgáltatás szüneteltetésére a GreenGo fiókod megtartása mellett, és ezt emailben kell jelezned nekünk! A szüneteltetés helyett inkább ajánljuk a Minimál díjcsomagunkat, amiben nincsen havidíj, így csak akkor fizetsz, ha tényleg használod a GreenGot. Szüneteltetés esetén, díjcsomagtól függetlenül nem kell a havidíjat fizetned és amikor újra velünk szeretnél utazni, csak jelezd nekünk emailben, mikortól aktiváljuk újra a hozzáférésedet. Természetesen a szüneteltetés ideje alatt nem tudsz bérelni GreenGot.